Powitalne archiwum

Witam

Archiwalne powitania na forum ;)

Witam

Postprzez wakizaszi » 22 maja 2010, o 19:58

HeY :)
Mam 22 lata, jestem studentem III roku historii :)
interesuje się praktycznie wszystkim po trochu, a jeśli chodzi o literaturę to czytam wszystko co mi wpadnie w ręce :)
jeśli chcecie się czegoś więcej o mnie dowiedzieć to piszcie, bo ja nie mam pomysłu co mogę o sobie powiedzieć xD
wakizaszi
Student Magii

Reputacja: 23

Reklama

Re: Witam

Postprzez Corvus26 » 22 maja 2010, o 20:20

Witaj :)
Ja nie mam pomysłu o co mógłbym Cię zapytać ;). Jestem zdania, że więcej dowiemy się z Twoich postów poza tematem powitalnym, a szczególnie tych w marudniko-pochwalniku ;)
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko?

— Albert Einstein
Corvus26 męska
Mag IV stopnia

Reputacja: 290

Postprzez wakizaszi » 22 maja 2010, o 20:34

coś w tym jest, ale jak byś na coś wpadł to pytaj :)
wakizaszi
Student Magii

Postprzez grace » 22 maja 2010, o 20:45

witaj.

Chciałeś pytań?

Co rozumiesz pod pojęciem "wszystkiego po trochu""?
W jakim stopniu np. interesuje Cię sport, astronomia, podróże, malarstwo albo np. matematyka?
Która część i czyjej historii Cię tak interesuje?
Skąd jesteś?
Dokąd zmierzasz?
Gdzie się podział honor?
Czy wiesz dlaczego mi zajęć nie odwołali z powodu powodzi?
Co Cię w życiu fascynuje?
Co myślisz o naszej Rewii?
Jak trafiłeś na to forum?
Od jak dawna czytasz Pratchetta?

jeśli nikt mnie nie zatrzyma, mogę zadać więcej pytań o wszystko, ale jak wrócę z zakupów.
kliknij tu >Obrazek< i tu >Obrazek
Polecam też magiczny sklepik: Kuglarstwo.pl
grace żeńska
Kelda

Reputacja: 2305

Postprzez wakizaszi » 22 maja 2010, o 21:20

dużo tych pytań xD
Ostatnio edytowano 22 maja 2010, o 21:34 przez wakizaszi, łącznie edytowano 2 razy
wakizaszi
Student Magii

Postprzez wakizaszi » 22 maja 2010, o 21:30