Wieża sztuk

Smoki Domowe

Twórczość własna naszych forumowiczów

Smoki Domowe

Postprzez Anima Vilis » 6 sie 2015, o 13:12

A więc robię smoki i inne rzeczy. Smoki jakoś tak same mi wychodzą, ale jestem w stanie zrobić (a przynajmniej spróbować) wszystko. Tak więc gdyby ktoś chciał coś z modeliny, polecam się :mrgreen: Robię broszki, kolczyki.. no.. wszytko.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


I coś co nie jest smokiem, tylko broszką:



Obrazek

Obrazek

Krówka dla skali:

Obrazek
Obrazek
- A kiedy zaczyna się sztuka współczesna?
- Od 2 promili
Avatar użytkownika
Anima Vilis żeńska
Jednoosobowy kabaret
 
Posty: 4403
Lokalizacja: nadal Europa
Reputacja: 4857

Reklama

Re: Smoki Domowe

Postprzez reeven » 6 sie 2015, o 13:44

Ja chcę smoka ! :) :D

A mówiłam, żeś artystka...co się tak długo nie przyznawałaś ?
Z Reevenowych pomyłek:
"Biją ale nie wiesz ,w którym kościele "
reeven żeńska
Czarodziciel
 
Posty: 3985
Reputacja: 3374

Re: Smoki Domowe

Postprzez Jashmin » 6 sie 2015, o 13:58

Robisz tak w ramach wolnego czasu czy sprzedajesz gdzies? Otwierasz biznes? Mi sie bardzo serducho podoba! I smoki. Nie robilam nic z modeliny od chyba tysiaca lat. I mozliwe ze podrzucilas mi pomysla na zblizajaca sie Rocznice. Czy cos. Znaczy, cos wlasnorecznego na pewno, ale jeszcze nie wiem co!
- Zapuść długie (włosy), zapleć warkocz, zapnij na końcu stalową klamrę i napierdalaj tym w ludzi z obrotu.
- Dobrze gada. Jeszcze do tego strój Xeny i ludzie bójcie się

Passion is good. Gets blood pumping.
Avatar użytkownika
Jashmin żeńska
Mag IV stopnia
 
Posty: 566
Reputacja: 1492

Re: Smoki Domowe

Postprzez oki » 6 sie 2015, o 15:23

Oooo, Anima, ja dalej chcieć serduszko! Zamawiam!
Do kiedy jesteś w Łodzi? Bo planuję przyjazd do miasta bez rzeki, więc mogłabym dokonać transakcji bez opłacania poczty :D
Może obudzisz się, mając dość rozsądku, by być głupim.
Avatar użytkownika
oki
Mag IV stopnia
 
Posty: 627
Reputacja: 1604

Re: Smoki Domowe

Postprzez Cudo_Tyłeczek » 6 sie 2015, o 18:13

Dobrze, że nie zrobiłaś zielonego smoka ;)
Mogget napisał(a):Sonderkommando cudo juz zrobila, co swoje?
Avatar użytkownika
Cudo_Tyłeczek żeńska
Matka Ojca
 
Posty: 8693
Reputacja: 5068

Re: Smoki Domowe

Postprzez Anima Vilis » 8 sie 2015, o 13:02

Reeven dziękuję :mrgreen: Szkoda, że do miana artysty potrzeba czegoś więcej niż kilku potworków ;) A jakiego chcesz smoka?

Jash to taki sposób relaksacji i zajęcia rączek. Najlepiej lepi się podczas oglądania seriali i bajek :mrgreen: Zwykle wychodzi mi smok, który później sam znajduje sobie właściciela. Nie wiem czy zamierzam otwierać biznes, ale fajnie by było gdyby choć zwracały się koszty modeliny..
Koniecznie pochwal się prezentem dla Krzyśka! Poza tym wspólne lepienie?

Oki WSPANIALE! Kiedy będziesz w Łodzi? Ja jestem jakoś do końca września. Oczywiście pamiętam o twoim sercu (choć chwilowo mam mały niedoczas, bo wyjeżdża właściciel tego mojego).. Pamiętam nawet, że chciałaś je na spince ;)
Ostatnio edytowano 8 sie 2015, o 13:27 przez Anima Vilis, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
- A kiedy zaczyna się sztuka współczesna?
- Od 2 promili
Avatar użytkownika
Anima Vilis żeńska
Jednoosobowy kabaret
 
Posty: 4403
Lokalizacja: nadal Europa
Reputacja: 4857

Re: Smoki Domowe

Postprzez reeven » 8 sie 2015, o 13:08

Taki jak ten różowy na górze...ale może kolor hmm zielony? W formie kolczyków wkrętów np...albo innych.
...tylko muszę sobie w końcu dziurkę przebić bo mi zarosłą ;)

Dla mnie określenie "artysta" to osoba kreatyna, pomysłowa i ze specyficzną wrażliwością...a tak serio to bardziej mi chodziło, że nie wiedziałam, że takie rzeczy umiesz i przypomniała mi się rysunkowa sowa którą mi kiedyś narysowałaś...idealnie by się nadawała na torbę...jakiś sitodruk czy coś ;)
Z Reevenowych pomyłek:
"Biją ale nie wiesz ,w którym kościele "
reeven żeńska
Czarodziciel
 
Posty: 3985
Reputacja: 3374

Re: Smoki Domowe

Postprzez oki » 8 sie 2015, o 15:33

Anima Vilis napisał(a):Oki WSPANIALE! Kiedy będziesz w Łodzi? Ja jestem jakoś do końca września. Oczywiście pamiętam o twoim sercu (choć chwilowo mam mały niedoczas, bo wyjeżdża właściciel tego mojego).. Pamiętam nawet, że chciałaś je na spince ;)


Nie wiem kiedy dokładnie, aktualnie jestem w zamieszaniu tutaj :cry: pewnie dopiero początek września.
Jak już w rozpaczy będziesz miała wenę to pamiętaj o moim zamówieniu ;)
Może obudzisz się, mając dość rozsądku, by być głupim.
Avatar użytkownika
oki
Mag IV stopnia
 
Posty: 627
Reputacja: 1604

Re: Smoki Domowe

Postprzez Anima Vilis » 10 sie 2015, o 16:21

reeven nad tym też się pomyśli.. w swoim czasie. Na razie niech będą smoki..

Oki: nie zapomnę. Jestem bardzo dumna z tego, że ktoś coś u mnie zamówił :mrgreen:



Znaleziony dziś w szufladzie.. Troszkę poobijany, bo jeszcze hiszpański. Mimo to, on również wyraźnie ma dość upałów

Obrazek

Obrazek
Obrazek
- A kiedy zaczyna się sztuka współczesna?
- Od 2 promili
Avatar użytkownika
Anima Vilis żeńska
Jednoosobowy kabaret
 
Posty: 4403
Lokalizacja: nadal Europa
Reputacja: 4857

Re: Smoki Domowe

Postprzez Jashmin » 11 sie 2015, o 22:19

http://www.awesomeinventions.com/stepha ... anana-art/

Stwórz smoka! Wciąż tam nie ma smoka!
- Zapuść długie (włosy), zapleć warkocz, zapnij na końcu stalową klamrę i napierdalaj tym w ludzi z obrotu.
- Dobrze gada. Jeszcze do tego strój Xeny i ludzie bójcie się

Passion is good. Gets blood pumping.
Avatar użytkownika
Jashmin żeńska
Mag IV stopnia
 
Posty: 566
Reputacja: 1492


Powrót do Wieża sztuk

— Och... To ciekawe — przyznał. — Jak się nazywasz, młody człowieku?
— Myślak Stibbons, panie. Nowy kierownik wydziału niewskazanych zastosowań magii.

Ostatni bohater, dodał(a) grace

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron