Kącik pomocy dla maturzystów oraz przyszłych lic. i mgr

Synonimy Śmierci

Jesteś maturzystą i szukasz pomocy w dziedzinie Dyskowych książek? A może piszesz pracę licencjacką bądź magisterską na temat książek Pratchetta? Ten dział jest dla Ciebie.

Synonimy Śmierci

Postprzez Marmoter » 31 lip 2011, o 13:15

Podjąłem sobie za temat na pracę licencjacką coś, co bezpośrednio dotyczy Pratchettowskiej Śmierci i potrzebowałbym synonimów, peryfraz oraz wszelkich innych określeń, nazywających naszego Ponurego Żniwiarza. Najlepiej z sugestią w której książce (już o stronę nie proszę ^^, rozumiecie, bezlitosna bibliografia...). Pomimo, że prośba dosyć utylitarna, sama idea wątku chyba nie zaszkodzi forum.

EDIT: O, nie widziałem, że jest taki kącik. Stosując się do sugestii jak pisać podobny temat, dodam:
Temat pracy brzmi: "Wizerunek postaci kulturowo negatywnej we współczesnej literaturze fantastycznej".
Studiuję Filologię polską na UŚ-iu, a początkowo moją pracę miałem opierać na trzech postaciach, Jezusie Chrystusie książek Piekary, oraz Jagody (Baby jagi) z "Lini Ognia" Tomasza Pacyńskiego jednak po przeczytaniu tego pierwszego (jako jedynego nie czytałem) zorientowałem się, że tak naprawdę wzmianek na temat zbawiciela jest mało. Więc skupiłem się na Śmierci, ze względu na ogrom materiału badawczego i osobistego upodobania. (Naturalnie, temat wtedy też miał brzmieć inaczej... :) )
Marmoter
Gorzej niż Rincewind

Reputacja: 0

Reklama

Re: Synonimy Śmierci

Postprzez szpaq » 31 lip 2011, o 19:06

z pewnością ktoś Ci tu pomoże, a napewno powiedzą żebyś się ładnie przywitał w odpowiednim dziale.
Jeśli ktoś śpiewa przy goleniu, wariatem nie jest. A jeśli stepuje?
A. Ziemiański

3... 2... 1... Klimat!!!
szpaq męska
Steve Jobs

Reputacja: 755

Re: Synonimy Śmierci

Postprzez Marmoter » 2 sie 2011, o 00:55