Forum powitalne

Dzień ziobry!

Napisz parę słów o sobie i o tym jak tu trafiłeś/aś

Dzień ziobry!

Postprzez Marcel » 15 lip 2011, o 09:28

Jako, że jestem cywilizowaną małpą i najpierw się rozejrzałem zanim postanowiłem zacząć epatować sobą na forum, to zgodnie z regułami i ogólnie pojętą kulturą witam się z gawiedzią forumową.
Tym, że jednym z hobby jest Pratchett raczej nikogo nie zaskoczę, więc o tym nie piszę. Ale poza tym lubię się poganiać po lesie z zabawkami na plastikowe kulki (lub jak to bardziej "komandoscy" nazywają - zajmuję się airsoftem). Zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku trwa to już koło parunastu lat, więc myślę, że można spokojnie założyć, iż odbiła mi zdrowo korba.
Poza tym kręci mnie wszystko, gdzie można się naganiać i umęczyć, więc czytelnictwo (nie, nie tylko Pratchetta) jest lekkim ewenementem.
Prywatnie studiuję (a w każdym razie przychodzę czasem na uczelnię), pracuję (tu już wybiórczo się nie da podejść), a w chwilach wolnych zawodowo się obijam i robię bałagan. Prowadzę również wykłady z zakresu "jak robić, żeby się nie narobic" oraz "co masz zrobić dziś zrób pojutrze, będziesz miał dwa dni wolnego".

Jeśli ktoś chciałby o coś jeszcze zapytać, proszę śmiało, pod warunkiem, że przy czytaniu pytania nie będę zbyt zmęczony/zdumiony/wkurzony* żeby odpowiedzieć.

Pozdrawiam,
Marcel

*Nie skreślać, nic nie jest niepotrzebne.
Studentów można kochać lub nienawidzić, ale nie wolno ich bić po głowie łopatą.

Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? — Albert Einstein
Czyste biurko, czysty umysł. - Mustrum Ridcully
Marcel męska
Mag I stopnia

Reputacja: 241

Reklama

Re: Dzień ziobry!

Postprzez l1l1th » 15 lip 2011, o 09:32

Ave dobry człowieku :) Post powitalny jak seria z karabinu maszynowego aż miło:)
l1l1th żeńska
Student Magii

Reputacja: 40

Postprzez grace » 15 lip 2011, o 09:34

No to ja Cię oficjalnie przywitam, chociaż dla odmiany pytań nie muszę zadawać ;)