... kluski z ... chociaż jak się nad tym zastanowię to może lepiej pominę tę kwestię.
O czym to ja? A tak, przedstawić się miałem. Raczą państwo wybaczyć roztargnienie i ciągłe odbieganie od tematu - toć studentem jeno wiecznie zabieganym jestem. A że ostatnio jeszcze 2 kierunki się studiuje to nie pomaga w koncentracji na doczesności tylko wiecznie wybiega się myślami. Najczęściej do kolejnego weekendu, coby człowiek mógł wreszcie przysiąść sobie i odetchnąć z ulgą (a i cytacik z Siedmiu Samurajów pod nosem mruknąć można).
Znowu odbiegam - jako już się rzekło, studiuję, nawet 2 kierunki. Ale pewnie zalęgło się w niektórych głowach pytanie "A gdzież to?" (jeżeli się nie zalęgło to nie przejmuj się, Drogi Czytelniku - widocznie to moja wybujała wyobraźnia sobie uroiła, że tymi słowy mogę wywołać taką a nie inną reakcję). Odpowiadając zatem na zgłaszany popyt na ową wiedzę mówię: Uniwersytet (całkiem od niedawna) Ekonomiczny w Katowicach, gdzie szczęśliwie (jak to tej pory) studiuję sobie MSG (dla niewtajemniczonych - Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze) a także Logistykę.