Forum powitalne

Witam serdecznie

Napisz parę słów o sobie i o tym jak tu trafiłeś/aś

Witam serdecznie

Postprzez Dicey Reilly » 17 wrz 2010, o 13:49

Kłaniam się uniżenie, wycieram kurz z czoła i witam.
Jestem z obfitującej w niezbadane dżungle południowej Lubelszczyzny i studiuję w Gdańsku skandywanistykę. Już za kilkadziesiąt dni stuknie mi dwudziestka, niepierwsze zero w mojej karierze jako żyjący człowiek, mówiąc (czy też pisząc) szczerze. Jaśnie Pratchett’owe Forum odkryłam po natrafieniu na quiz, który uświadomił mi, że mam w sobie Nianię Ogg niemal w 74%, co było miłą niespodzianką.
Dzięki Temu Niepowtarzalnemu Czemuś Co W Sobie Ma, sir Pratchett mieszka w najcieplejszym fragmencie mojego serca już od kilku dobrych lat. Na jego nieszczęście nie jest to duże miejsce, dlatego też musi toczyć bój o przestrzeń z J.R.R. Tolkienem, Neillem Gaimanem, Monty Pythonem, Led Zeppelin, muzyką irlandzką i pomarańczami. Do przeczytania zostały mi jeszcze cztery, pięć dyskowych powieści ale jak dotąd największa sympatią darzę „Maskaradę”, „Kosiarza” i „Straż nocną”.
Szczerze wierzę (i rozdaję nawet ulotki), że słowo „Zależy…” może być właściwym początkiem odpowiedzi na każde pytanie. Jak na razie nie spotkałam innych wyznawców tej wiary ale życie jeszcze przede mną :)
Obrazek
Skład: 75%Marchewy, 75%Bibliotekarza, 74%Niani Ogg, 64%Rincewinda, 63%Śmierci i 60%Vimesa.
Dicey Reilly żeńska
Kierownik studiów nieokreślonych

Reputacja: 773

Reklama

Re: Witam serdecznie

Postprzez Kinga » 17 wrz 2010, o 15:20

Witam.
(...) jeśli nie wiemy, skąd przychodzimy, to nie wiemy, gdzie jesteśmy, a jeśli nie wiemy, gdzie jesteśmy, to nie wiemy, dokąd zmierzamy.A jeśli ktoś nie wie, dokąd zmierza, to prawdopodobnie zmierza w złym kierunku.
Kinga żeńska
ciotka cierpienia

Reputacja: 1814

Postprzez Utis » 17 wrz 2010, o 16:00

Witaj, nowa forumowiczko! Baw się tu dobrze, udzielaj się i dyskutuj.

Dicey Reilly napisał(a):Jestem z obfitującej w niezbadane dżungle południowej Lubelszczyzny